فروش سانترال و نصب سانترال پاناسونیک

در این مقاله به کلیات و جزئیات سانترال و مخصوصاً سانترال های پاناسونیک خواهیم پرداخت تا عزیزانی که میخواهند سانترال تهیه کنند با مطالعه این مقاله بتوانند سانترال مناسبی از لحاظ ظرفیت،مدل و هزینه مناسب  خریداری نمایند.
ابتدا سرفصل های مهم برای خرید و نصب سانترال را قرار میدهم و هر کدام را بصورت کامل توضیح خواهم داد؛
  1. سانترال چیست ؟
  2. بهترین سانترال پاناسونیک 
  3. نحوه خرید سانترال و شرایط گارانتی تجهیزات ارتباطی پاناسونیک ؛
  4. نصب سانترال می بایست توسط چه کسانی انجام گردد؟
  5. انواع سانترال پاناسونیک ؛
  6. فروش سانترال توسط چه کسانی انجام گردد ؟
  7. آیا با سانترال پاناسونیک میتوانیم خطوط چهار رقمی و پنج رقمی مخصوصاً سیب ترانک راه‌اندازی کنیم آموزش سانترال پاناسونیک؟
  8. آموزش سانترال پاناسونیک

✔سانترال چیست؟

سانترال به تجهیزاتی گفته می شود که مدیریت ارتباطات را بعهده دارند، شرکت‌ها برای سهولت ارتباط با همکاران و مشتریان خود از اینگونه مراکز تلفن استفاده می‌کنند سانترال به این صورت کار می‌کند که یک یا چند خط شهری یا یک خط دیوانی یا خطوط چهار رقمی و پنج رقمی را از خود عبور می دهد و تماسهایی که از بیرون از سمت مشتری گرفته می‌شود را به کاربران انتقال می دهد و آنها می‌توانند خطوط را به یکدیگر وصل کنند یا پشت خط بگذرد مشتری را تا جواب نهایی به ایشان اعلام نمایند.

✔بهترین سانترال پاناسونیک

بهترین سانترال پاناسونیک منظور این است که چه مدل از سانترال پاناسونیک برای مجموعه شما مناسب میباشد هم از نظر ظرفیت و هم از نظر اقتصادی که اگر اطلاعات دقیقی نداشته باشید ممکن است هنگام خرید دچار اشتباه شوید.

نحوه خرید سانترال و شرایط گارانتی تجهیزات ارتباطی پاناسونیک

نحوه خرید و شرایط گارانتی سانترال پاناسونیک یعنی که سانترال و تجهیزات را از شرکت و فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا هم نسبت به تحویل تجهیزات آکبند خیالتان راحت باشد و هم اینکه گارانتی آن مورد قبول و معتبر باشد که در موقع اشکال کالا دچار سردرگمی و ضرر و زیان نشوند.

✔ نصب سانترال می بایست توسط چه کسانی انجام گردد؟

نصب سانترال توسط تکنیسین هایی می بایست انجام گردد که آموزش لازم هم از نظر نصب فیزیکی و هم از نظر برنامه‌ریزی و نرم‌افزاری را دیده باشند و گرنه ممکن است یکسره در سیستم شما اشکال و اختلالاتی مشاهده شود.

انواع سانترال پاناسونیک

انواع سانترال پاناسونیک به چند دسته تقسیم می‌شوند

سانترال های کم ظرفیت

که از سه خط شهری و ۸ داخلی تا ۸ فصل شهری و ۲۴ داخلی قابل ارتقاء هستند.

نمونه ی از سانترال کم ظرفیت

 سانترال 3 به 8 پاناسونیک KX-TES824

 سانترال های بر ظرفیت

 که از ۳۰ تا ۹۰۰ پورت قابل  افزایش می باشند.

نمونه ی از سانترال پرظرفیت 

سانترال kx-ns500

فروش سانترال توسط چه کسانی انجام گردد ؟

فروش سانترال پاناسونیک توسط متخصصین ای می بایست انجام گردد که مشاوره تخصصی به شما بدهند،بدلیل اینکه مشتریان عزیزاز مدلها و ظرفیت‌ها اطلاعات چندانی ندارند و بارها پیش آمده که مشتری خریدش را انجام داده و بعد از صحبت با کارشناسان خبره ما متوجه شده که خرید اشتباهی صورت گرفته و باعث خسارت میشود مشتری خسارتی پرداخت نماید یا اینکه مجبور شده به دلیل انتخاب اشتباه خرید انجام داده میبایست ، گوشی گران‌قیمتی را تهیه نماید، کارشناسان شرکت ارتباط نما گستر با توجه به آموزش‌های لازم و تجربه‌ای که دارند بهترین سولوشن و راهکار را جهت خرید و مشتریان عزیز ارائه خواهند داد من هنگامه که میخواهیم فروش انجام دهیم خودمان را به جای مشتری قرار داده تا نخواهیم از این های اضافی به ایشان تحمیل نماید.

✔ آیا با سانترال های پاناسونیک می توانیم خط سیپ ترانک و خطوط چهار رقمی و پنج رقمی را راه‌اندازی کنیم؟

 باید بگویم بر روی سانترال های پر ظرفیت سانترال های پاناسونیک می‌توانیم با راه‌های مختلفی خط های چهار رقمی و  ۵ رقمی مخابرات و خطوط ایوان را راه اندازی کنیم که در زیر مقاله ای در مورد خطوط چهار رقمی و پنج رقمی مخابرات به شمار می‌رود قرار داده‌ام


✔ آموزش سانترال پاناسونیک

آموزش سانترال پاناسونیک در لینک زیر محصولات ویدیوی سانترال پاناسونیک مخصوصاً سانترال ns۵۰۰ از مدلهای جدید شرکت پاناسونیک می باشد را گذاشتیم تا بتوانید به راحتی مرکز تماس خود را مدیریت کنید لازم به ذکر است بیشتر منوهای سانسورهای تعدا و طبیعی شبیه به سانترال ns۵۰۰ میباشد برخی برنامه ریزی های سانترال پاناسونیک را در دکمه آموزش سانترال  زیر برایتان قرار دادیم تا در صورت نیاز بتوانید از طریق گوشی کد های برنامه ریزی سانترال پاناسونیک را مشاهده نمایید

نمونه ی از آموزش های سانترال پاناسونیک

درپایان شماره تماس برای مشاوره را برایتان قرار می‌دهم تا در صورت نیاز با مشاورین ما تماس حاصل نمایید با تشکر
 

راههای ارتباطی برای پشتیبانی و خرید خطوط 4 رقمی و 5 رقمی و رند

پشتیبانی ارتباط نماگستر

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4]
فروشگاه آنلاین
Call Now Button